Додаток
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 09.08.2017 р. № 1/9-436
Усього виділено 4
наскрізні змістові лінії (однакові для всіх навчальних предметів):
·
Екологічна безпека та сталий
розвиток
·
Громадянська відповідальність
·
Здоров'я і безпека
·
Підприємливість та фінансова
грамотність
Наскрізні лінії є засобом інтеграції
ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та
предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного
середовища.
Наскрізні лінії є соціально значимими
надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про
суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у
різних ситуаціях.
Основним засобом імплементації наскрізних ліній у
математику є вибір задач. Також це можливо за рахунок виконання навчальних
проектів, під час виконання яких учні повинні працювати групами, розділяти
ролі, вчитись взаємодіяти в колективі, шукати та аналізувати інформацію,
презентувати власні наробки на загал. Наводимо приклади тем проектів, що можна запропонувати
для учнів:
-
5 клас: «Природні ресурси рідного краю, України,
світу»; «Геометричні об'єкти в архітектурі», «Художня математика».
-
6
клас: «Паралельні та перпендикулярні прямі в нашому житті»; «Організація
правильного харчування».
-
7
клас, алгебра: «Фунціональні та нефункціональні залежності в реальному житті»
(наприклад «Залежність тривалості життя від паління», «Залежність гальмівного
шляху машини від її швидкості»).
-
7
клас, геометрія: «Трикутник в українському орнаменті», «Трикутні форми в
архітектурі та побуті», «Трикутник в геодезії».
-
9
клас, геометрія: «Многокутники в архітектурі та будівництві», «Геометричні
об’єкти в архітектурі», «Геометрія паркетів, орнаментів, орігамі», «Розрахунок
вартості матеріалів для ремонту кімнати»
Наскрізні лінії
Наскрізні лінії
Немає коментарів:
Дописати коментар